حاشیه یك همایش/ بارش پراكنده بادكنك از سقف جایگاه
نوشته شده توسط : breketid

** به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، مجری جشنواره به پرسش مدعوین پاسخ داد و گفت: چون محل برپایی جشنواره شب گذشته میزبان جشنی بوده كه در آن تعدادی بادكنك با گاز هلیوم به آسمان فرستاده شده ، اكنون با گرمایش سالن ، این بادكنك ها سقوط می كنند.

** سید محمود فاطمی عقدا معاون وزیر راه وشهرسازی پیش از ساعت 30/ 8 با حضور به موقع خود در سالن برگزاری جشنواره توجه به وقت و زمان را به معدود حاضران نشان داد ، اما مدعوین كه برای رسیدن به هتل المپیك باید مسیرهای پرترافیك صبحگاهی را طی می كردند ،موجب شدند تا مراسم با تاخیر حدود 30 دقیقه ای آغاز شود .

** معاون وزیر راه وشهرسازی در آئین افتتاحیه گفت :حضور حماسی مردم در روز 22 بهمن در سراسر كشور به منزله تیر خلاصی به دشمنان نظام و توطئه آنها محسوب می شود .

**براساس برنامه تنظیمی قرار بود خانم نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و علی نیكزاد وزیر راه وشهرسازی از سخنرانان این جشنواره باشند ، اما معاون رئیس بنیاد نخبگان كه به عنوان سخنران جایگزین در این مراسم حاضر بود ،گفت :معاون رئیس جمهور به سفر خارج رفتند و در خصوص عدم حضور وزیر راه شهرسازی توضیحی داده نشد .

** میزبان مراسم به معدود خبرنگاران حاضر در این مراسم تاكید می كرد كه در ردیف سوم برای شما جایگاه اختصاصی پیش بینی شده ، اما نمایندگان رسانه ها هم گفتند برای اطلاع رسانی ناگزیر از رفت وآمد مكرر هستند و نمی توانند در جلوی سالن مستقر شوند .

**حامی مالی این همایش در فضای داخلی سالن هم تابلو های تبلیغاتی برپا كرده بود كه از نظر ایمنی كار درستی به نظر نمی رسید ، زیرا در صورت سقوط تصادفی این تابلوها( با سازه فلزی) ، قطعا حوادث تلخی را پدید می آورد .

** سید محمود رضا آقا میری معاون بنیاد ملی نخبگان در این مراسم وعده داد كه بنیاد یادشده از پنج طرح برگزیده این جشنواره حمایت كامل مالی را به عمل آورد تا بتوانند تولیدات خود را به بازار عرضه كنند .

اقتصام ** 1559**1319





:: برچسب‌ها: زن , طبیعت , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: